۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان خبر داد؛

برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در گیلان

برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در گیلان

رشت _ رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در این استان خبر داد و گفت: ۳۶ تیم از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قنبری سائل صدیق عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان در ۳۰ رشته‌های مختلف در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از اعزام ۸ بازیکن گیلانی در پارالمپیک خبر داد و بیان کرد: جوان‌ترین بازیکن والیبال کشور برای گیلان است.

قنبری سائل صدیق با اشاره به رشد چشمگیری کیفی و کمی ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان اضافه کرد: گیلان پایه ریز بسیاری از رشته‌های جانبازان و توانخواهان در کشور است و در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به جزئیات مسابقات والیبال نشسته ساحلی در سال گذشته افزود: ۱۷ تیم از ۱۳ استان در مسابقات والیبال نشسته ساحلی سال گذشته شرکت کرده بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در این استان خبر داد و بیان کرد: این مسابقات به یاد شهدای گلگون کفن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

قنبری سائل صدیق با اشاره به بالا بودن سطح کیفی و کمی مسابقات ملی والیبال نشسته ساحلی اضافه کرد: ۳۶ تیم از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند.

کد خبر 6266570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha